Monday, November 1, 2010

Blues untuk Adi


Arini gua bangun awl ke kelas PJ...kate nk buat video TGFU...tapi xjadi..ujan lebat..mmg potong stim gua tdo jela...kls x smpai pon 25minit...pas abes kls,gua g bilik Adi...lepak2 smbil pow "ikan" beliau..gua bosan lalu terus online...tapi online lagi la bosan pada ketika tu..gua ambik keputusan bukak citer wolverin...sepupu gua blakon..Hugh Jackman..dh bjambang mamat tu skrg...Adi pon layan skali...mcm biase,xsempat citer abes,gua yang abes dulu...

tgh syok tdo,gua dengar ade satu amukan suara dari adi...die sound bdk India kt bilik sebelah...
"Woi!!Diam sikit la"...."woi Pukimak!!!" gua tersentak...mmg cilake la borak mcm petir...sebatu pon boleh dngr...gua nk tambah2 nk ckp "PUNDEKKK"..tapi lidah gua kelu..kah3...gua sambung tdo blik....

ni gua baru bngun...dh tghari rupenye...gua minum2 ngn adi smbil borak2 kosong memerhatikan remy bsiap nk balik umah..

adi mendukung seorang budak disyaki anak seorang staff UUM....beliau mendakwa muka mereka seiras...kecik2 dh pandai posing bdk ni...

No comments:

Post a Comment