Wednesday, December 1, 2010

BOB balik Kay El naik Moto Die (YamahaFZ150)..Tadi dir tepon gua die dh sampai Tapah...Hujan lebat katenye...Die suruh gua tulis pasal die ni...

Die g Kay El ade hal sket...die dhla 1st time naik moto jalan jauh..gua lupe lak nak bagi tips kalo bosan kt atas highway tu..Gua dh biase sorang2 balik umah naik moto...Penang-N9 gua dh selalu...tapi skang gua dh malas..dh tua..

ni tips untuk lu bob..
  1. nampak je awek bwk keta,kejar..borak2 kt tengah highway
  2. kalo ade msg,balas je kt atas moto....kalo ade polis buat2 nyanyi pkai henpon tu..xkantoi punye
  3. Minyak jgn biar sampai merah...sentiasa penuhkan..nnti jadi mcm gua..kena tolak dari rawang smpai sg.buloh..
  4. Rokok jgn lupe isap..
  5. xmkn pon xpe..lu xkan lapa kalo bwk moto..lu dh mkn angin..
ni jela yang gua boleh bagi tips...tips lain sume xleh pakai...gua amalkan tips ni je dlm perjalanan..


tips yang paling penting....

DOA

Gua xletak kt ats tadi sbb gua mls..bukan sbb gua lupe...

1 comment:

  1. hahahhaha....thanx bro buat satu entry untuk aku...tapi aku xmintak ek aku kata kalau ade org tanya pasal YMF bgtau aku mengembara jap hehe...rindu gak nak menulis...nantikan catatan pengalaman aku hehe

    ReplyDelete