Monday, December 6, 2010

Outstation

gua ade kt subang smlm..shoot konvo PPE UUM...ramai jugak graduan berumur..awek lawa pon ramai jugak....adeyh..gua sakit perot..jap lagi gua sambung....

******

sambung balik...smlm keje shoot start pukul 8pagi..mmg ramai..gua punye kaki sampai jadi lembik..tapi gua tetap mengukir senyuman..shoot punya shoot,gua x perasan dh pukul 3ptg...punya lah ramai orang nk kena shoot...mmg x berhenti..perot gua mmg gua xlayan..non-stop action bak kate orang putih..pukul 4 baru gua stop...pekena nasik dulu...orang pon dh sikit time tu..photographer lain yang shoot...gua nak rilek...nasib baik perjalanan shooting ade brader serigala yang tolong..xla kelam kabut sgt..walaupon ade rungutan dan ketidak puas hati ramai graduan...nasib baik boleh handle..ade berpuluh2 jugak yang refund..xnk menunggu lame la tu...ade jugak yang sabar menunggu...


pukul 4.30ptg sume dh xde..kena kemas brg2,backdrop n lighting...siap dlm pukul 5 lebih..lpas tu lepak2 dulu amik gmba ngn geng2 KL yang membantu..thanx to Brader Serigala...

photographer yang terlibat,abag key(tokey besar),abg zaidi,syarin,serigala,rizal,wan,kawan serigala yang aku pinjam dia punya charger(lupa nama),yop talam,mat duan....ade lagi krew2 kaunter..fariz,kwn abg zidi,adik abg zaidi...gua lupe la name..hehe

siap sume,kami shoot penang terus..nasib baik la selesa...Nissan Navara baru abg key,dalam die mmg luas..tido pon lancar je dlm tu..

gua malas la nk taip bnyak2...gua nak g kedai toyota ni..bayar downpayment Hilux..dpt gaji kena belanja besar sket

No comments:

Post a Comment