Sunday, October 31, 2010

Mandi Mesti dengan Air

tengahari g taman negara penang.niat di hati nak mandi air terjun.masing2 xpenah g.info sume dari Haris (bukan nama sebenar). yang g ,gua,adi,remy,anis,alya,faqih,ngn blus.otw mmg best,dpt tgk keindahan pantai dan hutan.alya mcm biase dengan moody die...xmau bercakap..senyap sepanjang pjalanan..dh bermacam jenis pujukan gua bagi tmasuk nak belikan jajan...tapi x menjadi..mungkin die x mkn jajan..lupe plak...faqih bwk member die...bumblebee(yang blakon dalam citer transformers tu)...gua x upload pon gmba tgh trekking sbb kecewa dengan sikap sendiri..haha...gua ketinggalan kt blkg sbb gua nak layan awek2 orang putih smbil say HI...kah3...mmg kecewa bile smpai...air terjun mane ade....longkang terjun ade la..gua cukup hangin dengan haris...lantas gua talipon berbekalkan kredit x seberapa tanda ketidakpuasanhati gua...haha...pastu kami lucnh kt sane...pastu ujan plak,trus blah...

next station..wahhh..taip bahasa inggeris plak...kami g taman rimba...nak mandi kat sana...tapi malang..orang ramai dh konker sume pelusuk air..cilake gertak hati gua...pastu g plak titi kerawang dengan harapan ade la air untuk mandi sbb ade di kalangan kami dh berjam2 x mandi..smapai kt sana,alhamdulillah..ade air...kami pon mandi la...gua sorang je xpkai baju sbb gua xbwk baju mndi...gua mmg sengaja xnk bwk...ni la gmba2 yang sempat gua upload...nnti yg lain gua upload la...
ni la ritual semasa mandi..adik beradik seguru tengah blatih seni mempertahankan diri...gaya mcm pendekar la sgt...gua nmpk mcm tgh garu belakang je.Anis dengan gaya model anggunnya...ala2 majalah mangga..orang pertama jejak dlam air diantara kami..tapi nk lompat punya la takot...nasib baik gua umpan dengan kamera...laju je terjun...gamba projek...gua xde dlm ni sbb gua yg amik gmba...sume dgn gaya masing2 yang paling HOT!!kali ni gua ade,remy plak xde..gua mls nk bgambar,tapi masing2 pakse,gua tolak dgn sopan..tapi diorang berdegil nak jugak amik gmba dgn gua...gua ikutkan aje karenah manje diorang.bumblebee g mandi...die tinggalkan helmet kt tepi pelantar ni...gua intai senyap2...kah3

No comments:

Post a Comment