Sunday, October 31, 2010

Mangsa Hiking




pagi tadi,gua g hiking kt bukit jambul....dh lame duk penang ni baru tadi g...geng2 outdoor tegar merangkumi remy,anis,adi dan sorang pendatang baru-alya....gua x tegar sebab gua malas nk ade title2 ni..kah3...

remy cuba mencontohi seorang pelakon,tapi GAGAL....
Gua memang nk ambik besi ni..kalo jual dpat gak la mkan seminggu dua..kira oraite la tu...xdela asik mkn KFC jek...
Adi a.k.a Mat..muke mmg hensem..masih single tapi mengaku ade awek..bagi die,hiking pagi tadi mcm mkn sandwich sardin je...
gua memang saje amik gmba xde kepale...kalo letak ngn kepale kang,naik kepale plak diorang berdua ni...
dulu bercita2 jadi model photoshoot...tapi skrg tpksa jadi cikgu bahasa inggeris akibat kekecewaan bangun lambat ke ujibakat kt tesco taiping...
alya(bukan name sebenar beliau)...baru pas PMR...otw trekking mcm nak nanges...moody x abes2....tapi dengan galakan dari uncle yang membawa kayu api semasa trekking,beliau berjaya sampai ke atas..." nk tinggal di sini terus "(ujar beliau sambil terpinga-pinga)


No comments:

Post a Comment