Saturday, November 20, 2010

8 Perkara Penting Sebelum Exam


    ni gua punye benda nak buat sebelum exam..
    1. beli alat tulis kat tesco
    2. ikat semua alat tulis dengan getah supaya tidak berselerak.
    3. gosok baju kalo kedut,kalo ok lagi, pakai je terus.
    4. susun nota yang mungkin hendak dibaca.
    5. makan malam supaya tidak diganggu oleh perut semasa study nnti.
    6. tidur awal supaya cukup tidur.
    7. bukak playlist lagu m.nasir dan ramli sarip untuk dengar semasa study.
    8. sediakan tembakau yang cukup untuk study.

    Gua pon dah pening dh ni...bnyk plak nak kena buat..slalu gua mmg x buat sgt benda mcm ni...
    harap2 esok sebelum exam gua xlupe nak baca doa...gua pon dh lame x baca doa sebelum belajar...last gua ingt time skolah dulu..tapi jgn ingt gua dah lupe plak..
    Esok gua akan deressap mcm ni..

    No comments:

    Post a Comment