Sunday, November 21, 2010

Lopeh satu


Tadi gua baru abes exam..xla susah sgt kalo dipikirkan balik..gua mmg senyum je menggoreng tadi..tapi gua yakin gorengan gua mmg x menjadi sangat..gua main tibai je janji sedap gua bace..gua rase kalo lekterer bace pon sedap...tapi kalo die bace soalan balik..mmg lari abes..tu gua x pedulik...yang gua pedulik,gua dah setel satu paper..alhamdulillah..
gua rase ape yang gua jawab agak xmasuk akal jugak...macam gua jawab soalan ni la konon2..
Q: Awak dah makan?
A:Tadi saya g makan naik moto.

rase2 mcm ni la agaknye...Gua mmg x tulis banyak..sekadar ape yang gua rase nak tulis..gua penat menulis banyak2 sbb dah lame x menulis pkai pen ni..tapi gua respek ngn tulisan gua la...kalo tulisan tu gua bagi A...dah mcm kompiter dh tulisan gua..kah3..

Gua kena kekalkan tulisan sebab mungkin ade markah untuk tulisan..dulu mase gua tadika kelas cikgu Bibah,gua selalu dapat 2bintang kat bawah helaian kerja...kalo bintang tu convert kepada markah,mungkin dapat 2 markah atau lebih...
Gua mase tadika..gua mmg xde baju uniform..bg gua uniform menampakkan gua ni budak tadika pade mase tu...gua amik keputusan xnak ade uniform...yang cikgu tu la cikgu Bibah

No comments:

Post a Comment