Wednesday, November 24, 2010

Efek Negative Exam

Gua petak je dengan exam ni...banyak benda gua x leh nak buat...fesbuk gua pon xlebih 3 jam gua on9 sebab bnyk nk kena study..cilake betol...kalo dulu time xde exam,6jam tu gua tabah lagi depan PC..nak chat ngan awek2 pon xleh...mesti ade sorang dua awek yang nak gua chat ngn die...tapi sebab kekangan exam ni,gua xdapat la puaskan ati mereka..xpe...eok la tu,xla gua leka dengan arus perdana dalam bidang fesbuk..status gua pon asik bersawang je kt fesbuk tu...

petang2 plak gua xdpat nak joging 10 kilometer macam selalu gua buat..fitness gua pon dh berkurang sebanyak 16%...banyak benda boleh buat dengan fitness sebanyak tu...silap2 boleh pusing palong jalan kaki...time exam ni gua exercise dpn tb je layan drama2 melayu ngn endon..dah jauh tersasar dh dengan gua punye personaliti...

tidur malam gua pon terganggu..sekarang dh xde tdo malam2 dh...tido pagi je yang boleh gua translatekan...gua takut jerawat naik je kalo x cukup tido ni...gua dah la xde pencuci muka kategori jerawat ni..

gua nak g mkn tengahari...tapi gua x pasti lagi nak makan ape..kena kol mak gua mintak pendapat nak makan ape arini...

No comments:

Post a Comment