Wednesday, November 24, 2010

Legend

5 september 1946-24 november 1991

Mamat ni name die freddie Mercury..vocalis kumpulan Queen..gua mmg layan sume lagu2 die...kalo layan betul,mmg tinggi nilai estetika die..bagi aku la...mamat ni sebenarnye kalo korang nak tau,die ni berketurunan persian...mami ngn dedi die ni persian...

Suare die mmg power kaw!! punya..Misai die pon gua admire tu..tapi jangan ingt sume gua admire die ni...die ni mati sebab AIDS (acquired immunodeficiency syndrome).
Die ni mengamalkan hubungan sejenis..laki same laki...benda ni jangan ikut plak,kang nabi Muhammad x mengaku umat plak..
Lagu Queen yang paling gua suke "Don't Stop Me Now"..mmg layan wa cakap lu...
Gua terpikir,kalo kena gigit dengan gigi mancung mamat ni,kompom macam kena tikam..

Besok gua nak try nasib jadi artis rakaman plak...mungkin gua boleh berjaya sampai ke separuh akhir Juara Lagu

No comments:

Post a Comment