Friday, November 19, 2010

Hari Raya Qurban Lembu

Gua xde gamba untuk mewakili raya korban taun ni..orang semelih lembu pon gua x tengok apatah lagi membantu..bukan gua malas nak tolong,tapi gua malas nak bngun dari katil..rase rugi plak x amik gamba orang semelih lembu..harap2 taun depan ade lagi raya haji ni...boleh gak gua tolong2 mane yang patut,mcm tolong semelih ke,tolong lapah ke,tolongagih2kan daging ke,tolong bwk ekor balik buat sup ke..itu taun depan punye cerite...taun ni xde cerite untuk raya haji untuk kategori semelih lembu..

gua ingat petang ni nak carik kot2 ade orang nak semelih lembu kt area penang ni..boleh gak menebus kekecewaan gua taun ni...

tapi seingat gua la,gua tolong tengok penah la bab2 semelih lembu ni...




petai ni kt belakang umah gua...layan sambal petai pon masyuk jugak waktu2 cmni...

No comments:

Post a Comment