Friday, November 19, 2010

Skim Pinjaman Buku Teks



Mase sekolah menengah,hua mmg kumpul kaset ngn buku R.O.T.T.W...abes duit biasiswa kerajaan bagi gua beli benda ni...tapi gua dengan rilek,buat xtau je..tapi bnyk yang dah hilang,gua pon tak tau ke mana peginye..adela tu yang mengambik x pulang2...tapi dengar kaset mmg syok..xsame mcm dengar MP3...lain pembawakannye...layan abes kalo dengar kaset..mak gua pon tepaksa dengar gak kalo gua bukak kuat2...die xkesah kalo gua bukak lagu black metal sekalipon..skali skala die pon nak head banging jugak..radio gua sekarang mak gua buat dengar sinar fm...

tapi sekarang banyak senang kalo nak dengar lagu...download je kt intenet..senang keje..tapi feel die xsame mcm dengar kaset...

sume kaset ni ori..gua anti cetak rompak..tapi sekarang gua kuat merompak kt internet..

No comments:

Post a Comment