Saturday, November 6, 2010

Malam yang hening


Gua xtau nak but ape mlm2 ni..Plan gempak yang aku dengan Mat a.k.a Adi rancang tidak dapat diteruskan atas masalah kesihatan yang dihadapi oleh Mat..Hiking Bukit Bendera mengikut trek Taman Rimba tidak dapat kami laksanakan esok...mungkin lepas exam akan kami teruskan niat murni kami ni..semngat gua yang berkobar-kobar tiba2 luntur setelah mengetahui Mat tidak sihat..tapi xpa...kesihatan lebih penting...Mungkin lepas ni gua akan paksa Mat menjaga kesihatan...
gua ade ambik beberapa ketul muvi dari syed tadi..tunggu masa je nak layan ni...sume citer bunuh2..tadi gua ambik keputusan untuk balik ke rumah memandangkan gua dah lame x balik..kt rumah baru boleh gua memasak..mengembangkan potensi sebagai seorang chef ala2 license to grill kt astro tu..kah3..kalo gua rakam aktiviti memasak gua kt rumah,mesti boleh buat rancangan memasak...mak gua boleh jadi mangsa pegang kamera untuk rakan video..tu pon kalo die nak la...gua rase mesti die xnk..
binatang ni orang cakap kalo masak lomak cili api mmg sodap...nnti gua try blah ke x...

No comments:

Post a Comment