Saturday, November 6, 2010

Misi

Ni bukan misi yang keje kt hospital tu...ni adalah misi ataupon matlamat..gua punya misi arini...gua nak tengok cukup ke x RM60 untuk gua balik rumah...gua dh sediakan belanjawan untuk gua nnti supaya tidak terkandas sambil mengemis...

tiket ke jeti=RM1.50
tiket train = RM34
komuter KL-seremban=rm7
bas seremban-bahau=RM6.50
bas Bahau-Palong=RM6
makan sepanjang perjalanan=RM10

gua tau mmg x cukup..tapi gua akan cut bajet tu kat makan...biar gua lapar sket sepanjang pejalanan...xpe..yang penting dah sampai rumah,gua nak mintak kt mak gua kambing golek ala2 scandanavian sekor dengan kuah percik...gua dh bawak DSLR,henpon ngn jam g-shock gua..kalo terdesak,mungkin gua boleh jual kt sesape yang nak kt tepi jln dengan harga runtuh..

No comments:

Post a Comment