Friday, November 5, 2010

Speed Trap


Mak gua belikan moto untuk kesenangan di perantauan...tapi gua dah salah guna pemberian mak gua tu..mak gua dulu pesan jangan bwk moto laju2...tapi gua dah hampakan mak gua...gua bwk laju tnpa pengetahuan mak gua.kalau die tau,abes gua kena siat sampai nmpak tulang belakang...tapi tu dulu la..baru dapat moto,mesti mau test kasi laju mana boleh g...time gua kasi test tu,gua dlm pjalanan balik kerumah dari penang...dulu gua x minat naik bas ni..leceh...tapi sekarang,gua minat plak naik bas...mungkin dah berusia...dedulu mase usia belasan taun bleh la naik moto...darah remaja katakan...kah3..gua sempat mengambil gmba meter moto gua dengan menggunakan sebelah tangan..jangan tiru aksi ini...dulu boleh la buat..minyak murah..sekarang minyak dah naik...kalo silap langkah,buruk padahnya nnti...gua saje nak bagi nasehat berguna...

No comments:

Post a Comment