Thursday, November 4, 2010

Mencari life edisi EVOLUSI KL DRIFT 2

Tadi gua kuar mencari life kt gelugor dengan Mat a.k.a adi dan Afik Klate. Kali ni hampa buat kali kedua setelah roti canai yang diharapkan tutup lagi..memang cilake bentak hati gua.lepak punya lepak,brader shisha naga boleh plak bukak citer EVOLUSI KL DRIFT 2..gua dah la xlayan citer samsul usop...hero paling x leh g jauh pada pandangan gua.tapi orang jahat dalam citer tu mmg gangster abes.tapi paling sadis,gua boleh plak melekat tgk citer tu..bkn sbb gua suke,tapi gua layan tgk cara gangster dlm citer tu...mmg stylo gua ckp lu...hero gua kasi zero la...mmg xtrue die blakon...gua mmg petak je kalo dengar suare samsul usop tu...kalo gua ade pistol,gua dah tembak dh mamat tu...nasib baik la mak gua xnk belikan pistol..dah bekali2 gua mintak...revolver semi auto pon jadila...tadi yang paling gua berharap,samsul usop tu kena tembak...tetibe boleh plak si remy ishak dtg tembak orang jahat tu..cilake betol..potong betolla mood gua...rugi masa gua je tgk sampai abes...

pasni kalo samsul usop tu buat citer,gua nak beli cetak rompak je dahla...baik gua tgk Dr. Rozmey jusmate 5 punya citer..ade gak pekdahnye..mane tau ade cabutan bertuah untuk penonton citer die..kah3

No comments:

Post a Comment